Weź ASAP!


W Polsce dotkniętej epidemią reklam farmaceutyków wyżyć się na nich mogą kabareciarze i satyrycy. Zobaczcie ASAP!

Od niedawna  platforma Showmax emituje polską wersję „Saturday Night Live”, kultowego – jak to ujmują media – show rodem z USA.

W polskim SNL polityczne czy obyczajowe skecze przerywane bywają parodiami reklam.  Wśród twórców show są pisarz, kabareciarz i raper, ale też osoba, która pilnuje, żeby wszystkie dowcipy pokrywały się z ważnymi wydarzeniami z tygodnia. Nic więc dziwnego, że w pierwszej kolejności do obśmiania użyto reklam farmaceutyków – nad Wisłą przypada na nie obecnie połowa wydatków na reklamę.

A że lubimy też poszydzić z korpo i „bólu d*py”, reklama ASAP zrobiła małą furorę. Nie tylko podczas emisji premierowego odcinka polskiego SNL, ale również na Youtubie.

Kto nie widział – niech więc obejrzy. ASAP!

 

Previous W słabym państwie głupców golą
Next Lidl bez rolnika