Prze-ulotki nie-reklamowe


Kraków zaśmiecają ulotki reklamowe. Jedną z form walki z tą plagą ma być… kolejna ulotka! Nie wierzycie? Z Antygencją to możliwe – poczytajcie o naszym wniosku do Budżetu Obywatelskiego i zagłosujcie na niego przez internet lub punktach stacjonarnych.

antyulotki
Ulotki z dostawą do drzwi

Ulotki to najtańszy nośnik reklamowy. Niestety ich nadmiar powoduje radykalne ograniczenie skuteczności, a przy okazji masę kosztów, których na pierwszy rzut oka możemy nie dostrzegać. Najważniejsze z nich wymieniliśmy w materiale 7 grzechów ulotek. Ale nie tylko internautów chcemy o tym uświadamiać. Mieszkańcom centrum Krakowa oraz wszystkim, którzy mogą tu głosować na wnioski do Budżetu Obywatelskiego, polecamy nasz nieco przewrotny wniosek: Prze-ulotki nie-reklamowe.

Sama władza nie potrafiła się mu oprzeć. Wprawdzie uznała wniosek za „nielogiczny”, ale… nie znalazła powodów do jego odrzucenia.

Co to zatem za pomysł i jak pomoże Krakowowi?

Wykorzystując to, jak tanie są ulotki, wymyśliliśmy najtańszy z projektów poddawanych pod głosowanie w ramach krakowskiego Budżetu Obywatelskiego! Chcemy po prostu rozesłać do wszystkich mieszkań i lokali w centrum (wniosek obejmuje Dzielnicę I – Stare Miasto) ulotkę, przestrzegającą przed ulotkami.

Prze-ulotki nie-reklamowe z jednej strony będą zbiorem konkretnych porad – jak zmniejszać liczbę niechcianych ulotek, co robić z tymi, które już dostajemy i jak sprawić, by do czegoś się jednak one przydały. A z drugiej – mają być kroplą, która – jak liczymy – przepełni czarę goryczy. I udowodni zarówno ich nadawcom, jak i odbiorcom, że zmniejszenie ich liczby pomoże nam wszystkim: miasto będzie czystsze, mieszkańcy bardziej spokojni, a przedsiębiorcy – ograniczając liczbę ulotek, zwiększą się do ich znaczenia i przez to skuteczność.

Na tle masy innych projektów nasz jest bardzo tani, całkiem przewrotny, a do tego nie koncentruje się na rozwiązaniu czyjegoś indywidualnego problemu, lecz przyczyni się do poprawy sytuacji w całej dzielnicy.

Głosujcie zatem na PRZE-ulotki, choć mają „feralny” numer 13. Link do głosowania na www tutaj: http://budzet.dialoguj.pl/projects/1241-prze-ulotki-nie-reklamowe!

 

Previous Reklamy przerywane filmem
Next Oto wielka tajemnica Anty...