NOwe LOGO Antygencji


Antygencja, pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa, ma nową identyfikację wizualną. – Zmienia się rzeczywistość wokół nas, więc i my się zmieniamy – mówi Jan Konsumencki, rzecznik Antygencji.

nowe logo

Świat reklamy widzimy w czarnych barwach i to się nie zmienia – powiedział Konsumencki. – Jednak planując nowy etap w działalności Antygencji odczuliśmy potrzebę wyraźnego pogłębienia dotychczasowej perspektywy.

Zadanie przygotowania nowej identyfikacji wizualnej zrealizował antygencyjny team kreatywny BeBock, w składzie Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director).

Czujemy się współtwórcami trendu na minimalizm i konsekwentnie go wspieramy. Stąd od początku wiedzieliśmy, że rebranding musi być czytelny, lecz zarazem dyskretny – mówi Beata Tarło. – Dlatego w naszej kreacji amplifikacja sensu antygencyjnej symboliki oparta została na semantycznej rekontekstualizacji.

A Wojciech Bocian dodaje: – Nie kryję swej fascynacji twórczością Malewicza. Jego inspiracja jest tu całkiem jasna, choć ciemna.

Nowy kontekst dodaje mocy dotychczasowemu logo. Teraz w miejsce czarnego kwadratu logo Antygencji stanowi czarny kwadrat na czarnym tle. – Mamy również inne warianty chromatyczne, w tym negatyw, czyli biały kwadrat na białym tle – dopowiada Bocian.

Zmiany z entuzjazmem przyjęła Krystyna Bogacz, dyrektor finansowa Antygencji. – Dzięki kreatywności naszych kreatywnych maksymalny efekt wizerunkowy osiągamy minimalnym kosztem! – mówi Bogacz i zapowiada, że Antygencja zamierza się ubiegać o unijne dofinansowanie na wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej.

Previous Obciach Tesco
Next Galicjanka Pana Ryszarda Potoniec