Nienawiść jest trendy


Sztuczna inteligencja wyjaśnia: trendem 2018 jest prawdziwa nienawiść. Poznajcie poruszającą kampanię duńskiej marki obuwniczej Bianco.

Co wspólnego może mieć marka obuwia z ekspansją nienawiści? – Nie sądzimy, że fakt, że zarabiamy na życie sprzedając buty, odbiera nam prawo do wypowiadania się na ważne społeczne tematy – wyjaśnia Bianco. I dodaje: – Nie mamy zdania wyłącznie o modzie.

Do kampanii wiosenno-letniej kolekcji

Bianco wybiera jeden najważniejszy problem: Nienawiść.

W manifeście autorzy wyjaśniają: wszystkiego możesz nienawidzić. Możesz nienawidzić innych ludzi, cudzych opinii, chudych lub grubych, modelki czy mody, a nawet ananasa na pizzy.

Jeśli o czymkolwiek myślisz, dlaczego miałbyś tego nie nienawidzić? – prowokacyjnie pyta Bianco.

A kto może tę nienawiść pokazać bardziej beznamiętnie i obiektywnie niż sztuczna inteligencja?

Robot Mary nie ocenia. Ona tylko wychwytuje wzory zachowań w sieci.

Zobaczcie, co ma do powiedzenia na temat nienawiści.

- Cześć.

- Cześć.

- Przedstaw się, proszę.

- Jestem humanoidem, robotem – sztuczną inteligencją. W każdej sekundzie analizuję tysiące ludzkich czynów i zachowań on-line.

- Wiesz o modzie?

- Wiem wszystko o wszystkim. Strzelaj.

- Powiedz mi, co jest największym trendem w 2018?

- Największym trendem jest teraz NIENAWIŚĆ. Nienawiść jest 100-procentowo dopasowana do wszystkiego. Nienawidź, kiedy komentujesz. Nienawidź miłości. Nienawidź kobiet. Nienawidź mężczyzn. Nienawidź dzieci. Nienawidź swojego sąsiada. On już cię nienawidź. Nienawidź brokuły. Nienawidź biednych. Nienawidź bogatych. Wytatuuj się nienawiścią. Złap nienawiść za cipę. Nienawidź brązowego. Nienawidź czarnego. Nienawidź białego. Nienawidź żółtego. Nienawidź czerwonego. Nienawidź innych religii. Nienawidź niewiernych. Nienawidź zwierząt. Nienawidź pogody. Nienawidź państw i kontynentów. Nienawidź lasów. Nienawidź oceanów. Nienawidź całej pieprzonej planety. Nienawidź ananasa na pizzy. Nienawidź innego zespołu. Nienawidź ludzi, którzy są inni. Nienawidź swojego ciała. Nienawidź chudości. Nienawidź krągłości. Nienawidź piękna. Nienawidź fejka. Nienawidź mody i siebie samego. Nienawidź mnie. Jestem przyszłością. Nienawidź przyszłości. Nienawidź tego filmu. Nienawidź Bianco.

 

I nie krępuj się, jeśli nienawidzisz tej kampanii.

U mnie Bianco ma za nią wielki szacunek. Więcej o niej znajdziecie na stronie marki.

 

Previous Kryzys KFC w Wielkiej Brytanii początkiem rewolucji?
Next Skarpetkowy Adolf Janusza marketingu