Ikoniczny krokodyl Lacoste ustąpił miejsca innym zwierzętom. Gubiąc swoje logo, marka włącza się w ochronę gatunków zagrożonych wyginięciem.
Na limitowej edycji koszulek w miejsce krokodyla pojawiły się m.in. morświn Vaquita, birmański żółw, papuga kakapo, tygrys sumatrzański czy kalifornijski kondor.
Do sprzedaży trafiło łącznie 1775 koszulek z podmienionymi znaczkami. Zaledwie tyle osobników liczą w sumie populacje zwierząt z 10 zagrożonych gatunków.
Lacoste swoją akcją wspiera Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody (IUCN). Do tej organizacji trafi dochód ze sprzedaży limitowanej serii koszulek.
Dla zainteresowanych nabyciem nietypowej koszulki Lacoste mamy ponurą wiadomość. Wszystkie zostały już sprzedane. Podobnie jak błyskawicznie rozeszły się produkty z przeinaczonym logo marki Diesel.
Na podstawie: Unilad.