Antygencja dla marki Louis Vitton


W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna ekskluzywnego butiku marki Louis Vuitton, który pod koniec czerwca br. otwarty zostanie w Warszawie. Za strategię komunikacyjną, kreację i działania w social mediach odpowiada Antygencja, pozycjonująca się jako pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa.


LV

Antygencja zaproponowała kreację przewrotnie wzmacniającą wizerunek Louisa Vittona jako producenta najdroższych na świecie damskich torebek. Prowokacyjny pomysł promocji sprzedażowej oparto na mechanizmie sezonowej… podwyżki cen. – Z jednej strony podkreślamy w ten sposób unikalną cechę marki, z drugiej otwieramy perspektywę wymiernego wzrostu zwrotu z inwestycji w promocję – mówi Czesława Bogacz, senior strategy planner Antygencji. Kreacja świadomie odwołuje się do popularnych form promocji, znanych np. z layoutów sieci marketów.

LV billboard visual

– Chcieliśmy przybliżyć markę zwykłym ludziom, by pokazać masowemu konsumentowi, że świat Vittona otwarty jest również dla nich – mówi szef kreacji Antygencji, Marcos Tumdanver. Przejrzyste layouty skonfrontowane są z przewrotnym hasłem: „Louis Vitton. Puścimy Cię z torbami”. Jego dwuznaczność spodobała się już internautom. Tylko pierwszego dnia zamieszczony w sieci viral obejrzało ponad 20 tysięcy osób.

LV citylight visual

– Cieszymy się z tego sukcesu i liczymy, że stanie się on przygrywką do kampanii outdoorowej, która zaczyna się w środę – powiedziała Bogacz. Wiadomo, że od środy na ulicach Warszawy pojawią się billboardy i citylighty. Reszty przedstawiciele Antygencji ujawnić na razie nie chcą. – Niech to będzie prawdziwa niespodzianka dla konsumentów i miłośników oryginalnej reklamy – dopowiada Tumdanver.

Sam Louis Vitton zgodnie ze swoją korporacyjną polityką obiegu informacji oficjalnie nie komentuje kampanii.

There is no more story.
Next Częstochowa (prawdobodobnie) stawia na Guinessa