Częstochowa (prawdobodobnie) stawia na Guinessa


Antygencja zrealizowała swoją pierwszą kampanię z obszaru marketingu terytorialnego. Klient, Wydział Kultury, Sportu, Rekreacji i Promocji Urzędu Miasta Częstochowy, zdecydował, by przed tegorocznym sezonem poprawić wizerunek Miasta za pomocą nowego produktu turystycznego.


park miniatur

Dział strategii Antygencji zaproponował stworzenie produktu tak niepowtarzalnego, by jego istnienie samo w sobie stało się solidnym fundamentem pod nowe pozycjonowanie marki Częstochowy. – Chcieliśmy czegoś wyjątkowego, czegoś, co będzie prawdziwym USP miasta, czegoś, na czym będzie można oprzeć jego komunikację marketingową – mówi Dawid Duchowny, senior strategy planner Antygencji.

Antygencyjny team kreatywny BeBock, Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director), opracował kreację zatytułowaną „Porządek sprzeczności”. – Skonfrontowaliśmy ze sobą sacrum i profanum. Nasz papież to gigant wśród maluczkich. Jest jak Guliwer na wyspie liliputów – mówi Tarła. – A dla młodzieży szykujemy virala z Papieżem ogranym jako King-kong – uchyla tajemnicy Bocian.

Park miniatur, gigantyczny pomnik Papieża oraz kampania promocyjna Częstochowy współfinansowane były z Funduszu Regionalnego Województwa Śląskiego „Świadomość kształtuje Byt” z Programu Operacyjnego „Śląskie w Europie, Europa w Śląskiem”.

Previous Antygencja dla marki Louis Vitton
Next Morowe Powietrze na Antysmogowym Marszu Żałobnym